måndag 12 september 2011

JUSTIN GILLAR NATURLIGA TJEJER



Justin Bieber hatar när flickor bär för mycket smink och föredrar naturliga kvinnor.
Justin Bieber gillar naturliga tjejer.
Den 16-åriga stjärnan hatar när kvinnor försöker för hårt med sitt utseende för att ta hans uppmärksamhet och önskar att de skulle ha färre kosmetika.
Han sade: "Jag gillar inte tjejer som bär mycket smink och du kan inte se deras ansikte. Några flickor är vackra men osäkra och ser mycket bättre ut utan smink, men beslutar att lägga belastning på.
"Jag gillar tjejer med fina ögon och ett vackert leende."
Den amerikanska heartthrob visade även han gör sitt bästa för att spela den svalna när de pratar med någon han vill ställa ut på en dag.
Han förklarade för Top of the Pops tidningen: "Det beror på situationen. Men jag först inte kommer att låta henne veta - du har att takten själv. Då, kanske i slutet av samtalet, skulle jag fråga henne något i stil med "Har du ett telefonnummer som jag kan nå dig på?" Det brukar hur det går. "
Trots att en tonåring pin-up, som är "Never Let You Go" sångaren var endast tillåtet att börja dejta när han vände 16 eftersom hans mor inte tyckte att han var mogen nog.
Han sade: "Ja, sa hon så. Men hon förstod jag växte upp, så nu är hon inte hemma. Det var vad hon sa till mig när jag var yngre, men hon vet att jag dagen nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar