lördag 20 augusti 2011

♥Selena och Justin överraskade Ernie Halter!

 


När Ernie Halter lag ut en tweet sitt Twitter-konto för att fans ska komma ut till hans O.C. show, hade han förmodligen ingen aning om att en mycket känt fan skulle ta honom upp på erbjudandet. På torsdag kväll, när Halter spelade på La Cave Restaurang i Costa Mesa, Kalifornien, blev han överraskad av Justin Bieber. The Biebs, som tog med flickvännen Selena Gomez som hans dejt, tog även scenen med sångaren/sångskrivaren.

"@justinbieber Nu får du lite vila. Jag kan fortfarande inte tro att du flög 11 timmar och körde en timme för att överraska mig. Wow. Så hedrad. @ justinbieber grym träffa med dig & @ SelenaGomez ikväll. Definitivt en kväll att minnas. Tack för uppmuntran och för att du sjöng med mig," skrev Halter på Twitter.

Bieber har gjort en sover på Halters låt "Come home to me" i sitt eget program och på torsdag kväll sjöng han låten alldeles bredvid sångaren, mycket till Halters häpnad.

"Jag är mållös. @justinbieber och @SelenaGomez kom för att se mig spela i kväll och Justin var med. Allt jag kan säga är wow", skrev han. "@scooterbraun kul att träffa dig och Karen ikväll. Vilken häftig överraskning! Vila upp och hoppas att korsa vägar snart igen. Skål! @SelenaGomez du och Justin är så söta. Nöje att träffa er båda. Jag såg dig sjunga en av mina låtar. Gjorde min natt så mycket bättre."

Biebers manager, Scooter Braun, som också använde Twitter för att skryta om natten. "Jag älskar överraskningar. Vi körde en timme ut från LA för att överraska @erniehalter på hans spelning. #awesome ", skrev han.
Bieber skickade också hans kärlek och stöd till Halter på webbplatsen. "@erniehalter tack för natten. Glad att vi kunde överraska dig. "U r the real dela". Grattis till dig och din hustru. Och… @erniehalter Never Say Never är ingen BS. Haha. Tack igen", skrev han. "Musik är universellt. #artistssupportartists #SWAG "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar